Just nu!

Känner jag mig som ett näste för aggressivitet. Är det säkert också. Inte bara denna nya Blogg konstrar och retar upp mig även nya glashällen och då är måttet rågat. Utan gott intag blir jag Folkilsk och Tingilsk. That’s me! Gillar enkla saker. Tycker också om raka besked, hanterade lösningar som fungerar från Start till Konsekvens. I min värld ska apparater bete sig som Flygplan – funka direkt start till destination. Inga avvikelser tolereras. Då kreverer jag. Nu tar jag en längre paus.

Bloggen får en vacker bild att bita i

skor

Foto: Dante 
~ av just ME på 01/11/2009.

Kommentera

 
